Youtube video | What I eat in a day #2

Sunday, 19 March 2017

Time for another "What I eat in a day"-video! I know they aren't great quality, but I just think it's so much fun making them. I hope you enjoy them a bit at least!

//  Dag för ännu en "Matdagsboks"-video! Jag vet att kvalitén inte är den bästa, men jag tycker det är så himla roligt att göra dem. Hoppas ni tycker de är lite roliga att titta på i alla fall!



I hope you're having a good day! I was a bit slow this morning. Got home a bit late last night. I was out having some dinner and drinks with Cornelia. Had such a great time! But yeah like I said, I didn't have as much energy this morning as ususal. I went to the gym after a while anyways (core-day today) and then I've just been studying and snacking on some chocolate covered nuts (DELISH!). It's all about balance, right?

//  Hoppas ni har en trevlig dag! Jag hade en ganska seg morgon. Kom hem sent igår kväll. Jag var ute med Cornelia för middag och drinkar. Hade supertrevligt! Men ja, som jag sa – var inte den piggaste imorse. Gick till gymmet efter ett tag ändå (tränade mage idag) och sen har jag mest pluggat och ätit på chokladövertäckta nötter (MUMS!). Allt handlar om balans, eller hur? 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne