The Ordinary Vegan tries out - #40

Wednesday, 15 March 2017

I know I tried out products from Lumene last week as well (tried out some skin care products, check it out here), but I hope you don't mind. This week I'm trying out the Matte Foundation. I got the shade Light Ivory, which is the lightest one out of six shades. I payed £14,66 for it.

//  Jag vet att jag provade produkter från Lumene förra veckan (testade hudvårdsprodukter, läs inlägget här), men jag hoppas att det inte gör något. Denna vecka testar jag deras Matte Foundation. Jag har nyansen Light Ivory, som är den ljusaste av sex nyanser. Jag betalade 159 kr för den. 


The shade really goes well with my skin and it gives a natural base. I felt like it doesn't fade out too quick either. It got a bit dry on my skin though, so I have to make sure to use a moisturising face cream first and preferably a primer as well.

//  Nyansen funkar perfekt på mig och ger en naturlig bas. Jag tyckte den satt kvar på hyn och bleknade inte bort för fort. Den blev dock ganska torr på min hy, så jag måste se till ha ha en återfuktande ansiktskräm först och helst en primer också. 


Over all it's a good foundation that covers and gives a good base for a good price. What I don't like is the fact that it doesn't work perfectly with my skin and gets a bit dry. That's why I'm giving it three out of five vegan jumping bunnies.

//  Överlag så är det en bra foundation som täcker och ger en bra bas till ett bra pris. Vad jag inte gillar är det faktum att den inte funkar perfekt med min hy och blir lite torr. Jag ger den därför tre av fem veganska hoppande kaniner. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne