The Ordinary Vegan tries out – #39

Thursday, 9 March 2017

Time for the product of the week! My skin has broken out quite badly recently so therefore I wanted to try out some new skin care products. I've heard and seen Lumene before, but I don't think I've tried out any of there products before. I looked in to the brand a bit more and found out that they have a lot of vegan beauty products. YAY! That means there's loads of products to try out.

//  Det har blivit dags för veckan produkt! Min hy har varit ganska dålig den senaste tiden så därför ville jag testa lite nya hudvårdsprodukter. Jag har hört om och sett Lumene, men jag tror faktiskt aldrig att jag köpt något från märket. Jag tittade in i det lite mer och insåg att de har massa av veganska skönhetsprodukter. YAY! Det betyder att det finns massa produkter att prova. 

At the moment though, I'm in need of skin care products. I bought this Hydrating cleanser and toner for £6.89 each. I've been using the products in the morning and evenings. I instantly noticed that it really hydrated my skin, which was a bit dry before I started using these ones. The skin feels fresh and clean afterwards.

It hasn't really helped my skin getting clearer though. I still got breakouts. Like I said, it's great for rehydrating your skin, but it doesn't take away pimples and blackheads. At least not on my skin.

//  För tillfället behöver jag ju som sagt hudvårdsprodukter. Jag köpte denna Hydrating cleanser och toner för 75 kr var. Jag har använt produkterna på morgonen och kvällen. Jag märkte på en gång att den återfuktade min hy, som var ganska torr innan jag började använda dessa. Hyn känns också fräsch och ren efteråt. 

De har inte hjälpt att göra min hy klarare dock. Jag har fortfarande finnar. Som jag sa, de är toppen för att återfukta huden, men tar inte direkt bort finnar och pormaskar. I alla fall inte på min hy. 


I like them for the fact that I get soft skin of the products, but I wish they had helped taking away my breakouts more. It depends on what you want of the products I guess. Giving these ones three out of five vegan jumping bunnies. Still curious to try out more products from Lumene!

//  Jag gillar det faktum att man får len hy av produkterna, men jag önskar att de hade hjälpt ta bort mina finnar mer. Det beror väl på vad man vill ha ut av produkterna antar jag. Jag kommer ge de här tre ut av fem veganska hoppande kaniner. Jag är dock fortfarande nyfiken på att prova ut fler av deras produkter!



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne