The Ordinary Vegan tries out - #38

Wednesday, 1 March 2017

It's time to try out some more products from Maria Nila, because I can't get enough of the brand. This time I'm trying out the Pure Volume shampoo and conditioner. It's suppose to boost volume and strengthen fine hair – which is just what I need.

//  Det är dags att prova lite fler produkter från Maria Nila. Jag kan helt enkelt inte få nog av märket. Denna gång testar jag deras Pure Volume shampoo och balsam. Det ska ge håret volym men även stärka tunt går – vilket är precis vad jag behöver. 

These products definitely make my natural curls come back, which also gives the hair more volume and makes it look thicker. It doesn't make the hair feel super soft though after using it, but that's not what I need after every shower. If I want my ends soft I just use a hair mask.

//  De här produkterna framhäver verkligen mina naturliga lockar, vilket ger effekten av mer volym och får håret att se tjockare ut. Håret känns inte superlent efter att man använt det, men det behöver jag inte efter varje dusch. Om jag vill ha superlena toppar använder jag en hårinpackning. 

I got these from a magazine so I didn't actually pay for them. Looking on their website; each bottle cost £19,49. It's a bit more expensive, but I think it's worth it. Also, they last for a long time since you don't have to use much of it.

I'm giving these four out of five vegan jumping bunnies!

//  Jag fick dessa från en tidning och har alltså inte betalat för de. Om man kollar på deras egna hemsida så kostar en flaska 219 kr. Det är alltså inte det billigaste, men jag tycker det är värt det. Dessutom behöver man inte använda speciellt mycket av det. 

Jag ger dessa fyra av fem veganska hoppande kaniner!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne