Study mode on

Sunday, 12 March 2017

This is what I've been busy with all week. Studying. Hence why I didn't post anything yesterday. I've got another exam tomorrow so I'm gonna spend the rest of the sunday trying to prepare for that. Not the most exciting day.

//  Det här är vad jag har spenderat min vecka med att göra. Plugga. Vilket även är anledningen till varför jag inte bloggade igår. Jag har ännu en tenta i morgon så jag ska spendera resten av denna söndag till att förbereda mig inför den. Inte den mest spännande dagen. 

If you're not following me on instagram – go and do it. I've started to post a bit more on instagram stories, so if you think it's too quiet here there's always something there instead.

Follow me on @oliviakahlin.

//  Om ni inte följer mig på instagram – gå och gör det. Jag har börjar ladda upp mer på instagram stories, så om ni tycker det är tomt här kan ni alltid kika där istället. 

Följ mig på @oliviakahlin.

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne