Pom & Flora

Thursday, 2 March 2017


This feels like the perfect Thursday! I don't have any lectures at uni, but I woke up early to start of the day right at the gym. Did a bit of studying for a couple of hours before I headed to Pom & Flora where I...

//  Det här känns som den perfekta torsdagen! Jag har inga föreläsningar på universitet, men jag vaknade ändå tidigt för att börja dagen på rätt sätt på gymmet. Pluggade sedan i några timmar innan jag begav mig till Pom & Flora där jag...

... met up with Ina. How gorgeous isn't she?!

//  ... mötte upp Ina. Hur fin är hon inte?!

I've seen the hype of Pom & Flora on instagram and of course I've been wanting to try it out. I ordered a acai bowl...

//  Jag har sett hypen över Pom & Flora på instagram och självklart har jag velat testa det. Jag beställde en acai bowl...

... and a toast with peanut butter and banana. Also had some lemongrass and ginger tea on the side. 

//  ... och en toast med jordnötssmör och banan. Beställde också lite citrongräs- och ingefärste.

It was just as delicious as it looks in the pictures! It was really crowded, but that's what I expected. We didn't have to wait long at all for a table though. Maybe 5-10 minutes. Definitely going back. It's also a great place for vegans!

This lovely Thursday had just begun. Going to study a bit more now before I meet up with my dad. We're going to "Alex & Sigge live" (a show hosted by two swedish writers who has a really famous podcast as well). Super excited! 

Hope you're having a great day as well!

//  Det var precis lika gott som det ser ut på bilderna! Det var mycket folk, men det hade jag förväntat mig. Vi behövde dock inte vänta länge alls innan vi fick ett bord. Kanske 5-10 minuter. Dit kommer jag definitvt gå tillbaka. Det är dessutom toppen för veganer!

Den här fina torsdagen har bara börjat. Ska plugga i några timmar till nu innan jag ska möta upp min pappa. Vi ska på "Alex & Sigge live" ikväll. Så himla taggad!

Hoppas du har en bra dag du med!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne