Olivia's beauty review - #42

Wednesday, 29 March 2017

I've been really excited to try out the products of the week. Remember I tried out the Liquid lipstick from Kat von D and that I absolutely loved it? Ever since I've been wanting to try out more products from the brand. One products I've heard good things about is the Lock-it concealer créme.

//  Jag har verkligen varit taggad på att prova veckans produkt. Kommer ni ihåg att jag provade ett Liquid lipstick från Kat von D och att jag älskade den? Sedan dess har jag velat prova flera produkter från märket. En produkt jag hört mycket gott om är denna Lock-it concealer créme.


I bought this from Sephora for £23,99 . It's a bit expensive, but I think it lives up to the price. It gives full coverage and hides redness, which mainly was what I wanted. It's also very long lasting and doesn't fade during the day.

The best thing about the concealer is that there's a big range of different shades. I think there's 21 shades. I got the 5 Light – Neutral Undertone.

//  Jag köpte den från Sephora för 265 kr. Det är en aning dyr, men jag tycker den lever upp till priset. Den täcker helt och döljer rödhet, vilket är vad jag huvudsakligen vill. Den håller också väldigt länge under dagen. 

Det bästa med concealern är att det finns en stor omfång av olika nyanser. Jag tror det finns 21 nyanser. Jag har 5 Light – Neutral Undertone


This definitely lived up to it's reputation and therefore it's a five out of five vegan jumping bunnies!

//  Den här levde definitivt upp till sitt rykte och därför får den fem av fem veganska hoppande kaniner!



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne