Olivia's beauty review - #41

Wednesday, 22 March 2017

Notice something different? Yep! I changed the name! I used to call this segment of the blog "The Ordinary Vegan tries out" (the part where I try out different vegan beauty products each week). Since my blog changed name, it felt natural for this segment to change as well. So here we have it – "Olivia's beauty review". Simple and straight forward. I haven't had time to change the name in the "category"-section yet, but I'll get there.

This week I'm trying out Hand Cream Rich from ACO. A Swedish drugstore's own brand.

//  Upptäckt en förändring? Yep! Jag har bytt namn! Jag brukade kalla denna del av bloggen "The Ordinary Vegan tries out" (den delen där jag provar olika veganska skönhetsprodukter varje vecka). Nu när jag har bytt namn på bloggen så kändes det naturligt att byta namn på detta också. Här har vi det alltså – "Olivia's beauty review". Enkelt och rakt på sak. Jag har dock inte hunnit ändra namnet i "kategori"-sektionen, men jag ska fixa till det också. 

Den här veckan provar jag Hand Cream Rich från ACO. Apotekets egna märke. 




Almost all products from ACO are vegan. I know some lip products has animal products in them, but other than that I think most of it are vegan. Make sure to look it up though before you buy anything.

I bought this for £5,42 at Apoteket. A cheap price for a great hand cream! This really makes your hands soft right away. It's a bit perfumed, but not too much. It's a great size to have in your bag as well.

//  Nästan alla produkter från ACO är veganska. Jag vet att några läpprodukter innehåller animaliska ingredienser, men annars tror jag att det mesta är veganskt. Kolla upp det innan ni köper någonting dock. 

Jag köpte den här för 59 kr på Apoteket. Ett billigt pris för en riktigt bra handkräm! Den här gör verkligen händerna mjuka på en gång. Den är en aning parfymerad, men inte för mycket. Perfekt storlek för att ha i väskan också.




I'm loving this at the moment so this is a full score for me!

//  Jag älskar den här för tillfället så den är en fullpoängare för mig!



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne