New favourite snack

Saturday, 25 March 2017

I'm usually quite bad at snacking in the afternoon. I tend to have a breakfast, lunch and dinner instead. But I've been trying to add in a afternoon snack, especially when I'm working out. Lately I've been obsessed with this combo – peanut butter and banana! I used to hate peanut butter as a kid, but now I love it! It's SO good!

//  Jag är ganska dålig på att ta mellanmål på eftermiddagen. Jag brukar oftast bara äta frukost, lunch och middag istället. Men jag försöker att lägga till ett mellanmål på eftermiddagarna, speciellt de dagar när jag tränar. Under den senaste tiden har jag varit besatt av den här kombinationen – jordnötssmör och banan! Jag hatade jordnötssmör när jag var yngre, men nu älskar jag det! SÅ gott!

I just got home from an exam at uni. Yep, on a Saturday... I'm done now though, and are about to meet up with my friend Johanna who's staying here in Stockholm till tomorrow. I'm so excited to see her!

Are you up to anything fun this weekend?

//  Jag kom precis hem från en tenta på universitet. Ja, på en lördag... Jag är klar nu dock och ska strax iväg och möta upp min kompis Johanna som ska stanna här i Stockholm till i morgon. Jag är så taggad på att se henne!

Ska ni något roligt för er i helgen?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne