New chair

Saturday, 18 March 2017

I've been living in this flat for over two months now. During that time I've been without a chair for my desk. I wanted to buy one that actually wanted, so I didn't rush it. The other day though, when I was passed Frälsningsarmén (a charity shop), I saw this grey chair in the window.

//  Jag har bott i den här lägenheten över två månader nu. Under den tiden har jag varit utan en stol till mitt skrivbord. Jag ville köpa en som jag faktiskt ville ha, så jag stressade inte med det. Härom dagen gick jag förbi Frälsningsarmén och såg den här gråa stolen i fönstret. 

I know these aren't the best of pictures, but here it is anyways! Super simple and classic, but that's what I like! I finally got a proper workspace at home now.

I'm not done with my room yet though. I would like to have a carpet on the floor, some posters on the walls and some more plants. Might give you a room tour when I feel satisfied with the looks of the room. Would that be interesting?

//  Jag vet att det här inte direkt är de bästa bilderna, men här är den i alla fall! Superenkel och klassis, men det är vad jag gillar med den! Nu har jag äntligen en ordentlig arbetsyta hemma. 

Jag är dock inte klar med rummet. Jag skulle vilja ha en matta på golvet, lite posters på väggarna och några fler växter. Kanske kan ge er en liten visning av rummet när jag känner mig nöjd med hur det ser ut. Skulle ni vilja se det?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne