My sunny Sunday

Sunday, 26 March 2017

Hey lovely readers! I hope you've been having a great weekend. I've been having the perfect one! Johanna came yesterday to visit me in Stockholm. We started out with a taco night at my place and then we headed out for some drinks. When we woke up this morning the sun was shining so we headed out to sit in the park at Nytorget.

//  Hej fina läsare! Jag hoppas ni har haft en bra helg. Min har varit perfekt! Johanna kom igår och hälsade på mig här i Stockholm. Vi började med tacokväll hos mig och sen drog vi ut för drinkar. När vi vaknade i morse sken solen och vi gav oss ut till parken på Nytorget. 




Spring is finally here! I even had to take off my coat. It's time to take out the spring outerwear.

//  Våren är äntligen här! Jag var till och med tvungen att ta av mig kappan. Tror det är dags att ta fram vårjackorna. 



We then walked to Gildas Rum for lunch.

//  Sedan gick vi till Gildas Rum för lunch. 


We both ordered this hummus salad. The vinaigrette was not vegan though so the chef (who said he was vegan as well) came out and gave me some extra avocado instead. How sweet?! The salad was delicious and filling! Definitely going back!

//  Vi beställde båda två hommussalladen. Vinägretten vad dock inte vegansk, så kocken (som sa att han också var vegan) kom ut och gav mig extra avocado istället. Hur gulligt?! Salladen var supetgod och mättande! Kommer definitivt gå tillbaka! 


We walked around in the sun, talked, had ice cream from StikkiNikki (which I will talk more about in another post) and just had a great Sunday before Johanna went back home with the train. Thanks for this weekend girl!

//  Vi strosade omkring i solen, pratade, köpte glass från StikkiNikki (som jag kommer prata om i ett annat inlägg) och hade en toppenbra söndag innan Johanna åkte tillbaka hem med tåget. Tack för den här helgen tjejen!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne