If I-list

Thursday, 23 March 2017



Found this little list here and thought it was a fun idea. I think it's so much fun reading these types of lists on other blogs and you seem to like them as well – perfect combo!

If I didn't have the name Olivia my name would be...
Morgan if I was a boy. I think my mom liked that name.

If I could switch face with a celebrity, I would switch with...
Lily Collins

If I could play an instrument really good I would play...
The violin. I used to play violin before. For nine years actually. So if I would start playing that again to become really good at it.

If I could only listen to one band for the rest of my life I would listen to...
The 1975.

If I could create my dream garment I would create...
A pair of high wasted jeans that never looses its shape and is just as comfy as PJ's.

If I would have one super power I would have...
The power of teleporting myself.

If I had to live in another city for the rest of my life, I would live in...
I don't feel like I've discovered enough cities yet! London feels like my second home though.

If I could only eat one dish for the rest of my life I would eat...
Porridge with banana and oats milk.

//  Hittade den här lilla listan här och tyckte det var en rolig idé. Jag själv tycker det är så roligt att läsa listor på andras bloggar och ni verka också gilla de – perfekt kombo!

Om jag inte hette Olivia skulle jag heta...
Morgan om jag var en pojke. Tror att min mamma gillade det namnet. 

Om jag kunde byta ansikte med en kändis skulle jag byta med...
Lily Collins. 

Om jag kunde spela ett instruments riktigt bra skulle jag spela...
Fiol. Jag spelade fiol förut. Under nio år faktiskt. Därför skulle jag börja spela det igen och bli riktigt bra på det. 

Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag lyssna på...
The 1975. 

Om jag fick skapa mitt drömplagg skulle jag skapa...
Ett par höga jeans som aldrig tappar formen och som är lika bekväma som pyjamas. 

Om jag fick välja att ha en superkraft skulle jag välja...
Superkraften att kunna teleportera mig själv. 

Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av livet skulle jag bo i...
Jag har upptäckt tillräckligt många städer än! London känns dock som ett andra hem. 

Om jag bara fick välja en rätt att äta för resten av livet skulle jag välja...
Havregrynsgröt men banan och havremjölk. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne