Feeling grateful

Thursday, 30 March 2017

Morning you guys! Thought I pop in a make a casual post today. Woke up this morning and felt so grateful. I've really gotten some amazing friends here in Stockholm, and I think that's the biggest reason for why I enjoy living here so much. Yesterday evening I went to meet them up after work for a taco night at Cece's place. I really appreciate evenings like that!

//  God morgon allihopa! Tänka att jag gör ett lite enkelt inlägg idag. Vaknade imorse och kände mig så tacksam. Jag har verkligen fått några fantastiska vänner här i Stockholm, och jag tror det är den största anledningen till varför jag trivs så bra här. Igår kväll mötte jag upp de efter jobbet för tacokväll hos Cece. Jag uppskattar verkligen sådana kvällar! 

Today I've got a lecture at uni, I'm going to the gym and then I'm planning to prepare some things for the blog.

Johanna took these picture of me this Sunday. I can happily say that I've been wearing my pink spring coat this week. The weather can't seem to make up its mind quite yet though, so this winter coat has not been packed down yet. Soon hopefully!

Hope you're all having a wonderful day!

//  Idag kör vi på med en föreläsning på universitet, ett pass på gymmet och sedan tänkte jag försöka förbereda lite till bloggen. 

Johanna tog de här bildrna på mig i söndags. Jag kan glatt säga att jag har gått omkring i min rosa vårkappa den här veckan. Vädret verkar dock inte kunna bestämma sig riktigt än, så vinterkappan har inte packats ner riktigt än. Förhoppningsvis snart!

Hoppas ni har en toppenbra dag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne