5 things to do in Stockholm this summer

Tuesday, 21 March 2017

Even though it's rainy and grey outside today, I'm so excited for summer! This will also be my first summer living in Stockholm. Down below are some things I need to check off my list. Also, give me a shout if you know more things I need to add to my list!

//  Även fast det är regnigt och grått ute idag så är jag taggad på sommar! De här kommer också bli första sommaren jag bor i Stockholm. Här nedanför är några saker jag vill ticka av min lista. Skrik till om ni har fler tips och förslag på vad jag borde lägga till i listan!


1. Take a day trip by boat in Stockholm´s archipelago.

2. Sit in Hermans outdoor seating in the garden and eat delicious vegan food.

3. Dance at Trädgården (a club), just because you have to have been there at least ones.

4. Visit Millesgården (which also happens to have a fashion exhibiton at the moment going on until June).

5. Try out the vegan ice cream at StikkiNikki.


//  1. Åka på dagsutflykt med en båt i Stockholms skärgård. 

2. Sitta på Hermans uteservering i trädgården och äta god vegansk mat. 

3. Dansa på Trädgården, bara för att man måste ha besökt det minst en gång. 

4. Besöka Millesgården (som också just nu har en modeutställning som kommer visas ända fram till juni). 

5. Prova den veganska glassen på StikkiNikki

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne