The Ordinary Vegan tries out - #36

Wednesday, 15 February 2017

Do you remember I told you that I treated myself with some things from Sephora on my birthday? This Natural Matte eye palette from Too Faced was one thing I bought. You get nine matte shades for £28 in a cute package with a mirror.

//  Kommer ni ihåg att jag berättade att jag unnade mig själv lite grejer från Sephora på min födelsedag? Den här Natural Matte eye palette från Too Faced var en av grejerna jag köpte. Man får nio matta nyanser för 320 kr i en söt förpackning med en spegel. 

I love the colours! Especially Strapless and Lace Teddy. I do find it hard to only use matte shades though. I like to have a one shimmery shade as well when doing my eye makeup. I just have to practice working more with matte shades I think. Even if I end up not using matte shades only, I'm definitely going to use these shades with other eyeshadows. It's a great base palette. 

//  Jag älskar färgerna! Speciellt Strapless och Lace Teddy. Jag tycker dock det är svårt att bara använda matta nyanser. Jag gillar att använda mig av någon med lite glitter eller skimmer när jag sminkar ögonen. Jag antar att jag bara måste öva och leka runt lite mer med matta nyanser. Även om det blir så att jag inte enbart kommer använda de matta nyanserna så kommer jag definitivt använda de med andra ögonskuggor. Det är en bra baspalett. 

The shadows stays for hours, which is great! The only reason for why I'm not giving it full pot is because I would love to have a palette from Too Faced with matte and shimmery shades. They do have palettes like that, but none of them are vegan unfortunately. Almost full pot though – four out of five vegan jumping bunnies!

//  Skuggorna sitter i timmar, vilket är super! Den enda anledningen till varför jag inte ger den full pott är för att jag skulle vilja ha en palett från Too Faced med matta och skimrande nyanser. De har sådana paletter, men ingen av de är veganska tyvärr. Nästan full pott dock – fyra ut av fem veganska hoppande kaniner!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne