The Ordinary Vegan tries out - #34

Wednesday, 1 February 2017

Did you read my post from this Saturday when I was talking about this lipstick I had bought and was going to wear on my night out? It was this Everlasting Liquid Lipstick from Kat Von D in the shade Double dare.

It's the best lipstick I've ever owned! It's so easy to put on and then it dries quickly without getting cracks. The best thing is that it sticks for so long! I was out from 8pm and got home around 6am, and it the colour had not fade and the lines were not blurry. 

//  Läste ni mitt inlägg från i lördags där jag skrev om ett läppstift jag hade köpt och skulle ha på mig den utekvällen? Det var denna Everlasting Liquid Lipstick från Kat Von D i nyansen Double dare

Det här är utan tvekan det bästa läppstiftet jag ägt! Den är så lätt att applicera och den torkar fort utan att bli kakig. Det bästa är att det sitter så otroligt länge! Jag var ute från 20.00 och kom hem runt 06.00 och färgen hade ändå inte gått bort och linjerna var inte suddiga. 

All makeup from Kat Von D are of course cruelty free. I think some products have things like beeswax in them and are therefore not 100% vegan, but A LOT of the products are. Check out the list of all their vegan-friendly products HERE

//  Allt smink från Kat von D är såklart cruelty free (inte testat på djur). Jag tror att en del produkter har bivax och liknande och är därför inte 100% veganskt, men MYCKET av produkterna är det. Kika in på listen över deras veganvänliga produkter HÄR

I bought this on Sephora in Stockholm for £19.50. It was absolutely worth it! This liquid lipstick comes in loads of different shades and I want so many of them now. I'm also curious to try out more from the brand. 

A winner – five out of five vegan jumping bunnies!

//  Jag köpte den här på Sephora på Biblioteksgatan i Stockholm för 215 kr. Det var absolut värt det! Det här läppstiftet finns i massa olika nyanser och jag vill ha så många av de nu. Jag är även nyfiken på att prova fler saker från märket. 

En fullpoängare – fem av fem veganska hoppande kaniner!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne