Someone´s turning 21

Tuesday, 7 February 2017

Happy birthday to me! I'm turning 21 today. I know a lot of my friends feel a bit anxious on their birthdays, but I don't. I was thinking about making a "21 thing I've learnt on 21 years", but I realised it's quite hard for me to do right now. I feel like I keep on growing every year and learn new things all the time.

Today has been a great day! Started out at the gym and afterwards I had a big chocolate banana smoothie bowl for breakfast. Later I headed out to a sunny Stockholm and went to take some pictures for an interview I'm working on for school at the moment. Before I took the train back home I went to Sephora to treat myself with some new goodies (don't worry, I'll show them here on the blog soon). Right now I'm studying a bit before I'm getting myself ready for the evening. Some people from my class are coming over for some food and then we're going out. Simply a perfect birthday.

Thanks to everyone who's wished me a happy birthday today! Hugs, hugs, hugs!

//  Grattis till mig själv! Idag blir jag 21 år. Jag vet att många av mina vänner känner sig lite ångest över att fylla år, men det gör inte jag. Jag funderade på att göra en "21 saker jag lärt mig under 21 år", men jag insåg att det är svårt för mig att göra nu. För varje år som går så växer jag som människa och lär mig nya saker hela tiden. 

Idag har varit en toppendag! Började morgonen på gymmet och efteråt gjorde jag en stor soothieskål med choklad och banan. Senare gick jag ut för att mötas av ett soligt Stockholm. Tog lite bilder till en intervju som jag jobbar på i skolan för tillfället. Innan jag tog tåget hem igen stannade jag förbi på Sephora och unnade mig själv lite saker (håll utkik, jag kommer definitivt visa de på bloggen). Just nu sitter jag och pluggar innan jag ska fixa i ordning mig för kvällen. Några från min klass kommer över för lite mat och sen ska vi ut. En perfekt födelsedag helt enkelt.

Tack till alla som önskat mig en bra födelsedag idag! Kram, kram, kram!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne