Saturday look

Saturday, 25 February 2017

What a gorgeous Saturday! At least here in Stockholm. It's been cold but sunny and lovely. I've been spending time with my mother and her guy who has been here over the day to visit me. We had lunch at a falafel place I've been wanting to try out for some time. A review on the place are coming in a separate post soon.

//  Vilken underbar lördag! Åtminstone här i Stockholm. Det har varit kallt men soligt och fint. Jag har spenderat dagen med min mamma och hennes kille som varit här över dagen för att hälsa på mig. Vi åt vi lunch på ett falafel-ställe som jag velat testa ett tag. En ressension av stället kommer i ett separat inlägg snart. 

Otherwise we mostly just walked around here on Södermalm. Once again I realised how lucky I am who got a place here. I really love this area and I've got so much to discover!

To a completely other topic – I found these trousers on Weekday a couple of weeks ago. I'm in love with them! I don't want to wear anything else. Today I matched them with a striped tee from &otherstories, sneakers from Nike, old coat from H&M, scarf from Monki and sunglasses from some flea market in London. I'm thrilled that the weather allows me to wear sunnies again!

//  Annars gick vi mest omkring här på Södermalm. Insåg ännu en gång vilken tur jag haft som fått ett ställe här. Jag älskar verkligen området och har så mycket att upptäcka! 

För att byta ämne helt – Jag hittade dessa byxor på Weekday för några veckor sedan. Jag är kär i de! Vill knappt ha på mig något annat. Idag matchade jag de med en randig topp från &otherstories, sneakers från Nike, en gammal kappa från H&M, halsduk från Monki och solglasögon som jag köpte på någon loppmarknad i London. Jag är så taggad på att vädret börjar tillåta solglasögon igen!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne