Quick Thursday list

Thursday, 23 February 2017






How are you feeling today?
A bit under the weather. But it's okay. Going to make myself some hot lemon and ginger water when I'm done with this post.

Look of the day?
Pink top from Monki, loose wide legged black trousers from Weekday, sneakers from Nike and nude makeup.

Any plans for the evening?
Having a Skype-meeting with Vilda Magazine in a bit.

If you could be anywhere in the world right now, where would you be?
In Tokyo.

What are you reading at the moment?
"Tid" (aka Time) by Alex Schulman and Sigge Eklund.

Best blog post of the week?
Not a blog post really, but a YouTube video. Did you see my "What I eat in a day"-video? I really enjoyed making it. Hope you like watching some videos every now and then.

//  Hur mår du idag?
Känner mig lite hängig. Det är lugnt dock. Ska göra lite varmt vatten med citron och ingefära när jag är klar med det här inlägget.

Dagens look?
Rosa topp från Monki, lösa vida svarta byxor från Weekday, sneakers från Nike och nude smink-look. 

Några planer för ikväll?
Ska ha ett Skype-möte med Vilda Magazine om en stund. 

Om du kunde vara var som helst i världen just nu, var skulle du vara?
I Tokyo. 

Vad läser du just nu?
"Tid" av Alex Schulman och Sigge Eklund.

Bästa blogginlägget från veckan?
Inte ett blogginlägg på det sättet, men en YouTube video. Såg ni min "Vad jag äter på en dag"-video? Jag tyckte verkligen om att göra den. Hoppas ni tycker det är roligt med lite videos då och då. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne