New blog name

Saturday, 18 February 2017

The other day I got a email from a woman who said that she owns the name "Ordinary Vegan" and asked if I could change my blog name. I looked it up just to see that what she was saying was true, and it was. So that's why I didn't post anything yesterday. I was trying to figure out a new blog name but I also had to read more about how to redirect you guys to this new blog address. I think I managed to fix it luckily!

So my new blog name is "Olivias vegan life". Everything is still the same, it's just the name that's different.

//  Härom dagen fick jag ett mail från en kvinna som sa att hon äger namnet "Ordinary Vegan" och undrade om jag kunde ändra mitt bloggnamn. Jag kollade upp det för att se så att det stämde, vilket det gjorde. Därför bloggade jag inte något igår. Jag försökte lista ut en nytt bloggnamn men ville även klura ut hur jag skulle kunna skicka mina läsare automatiskt till den nya adressen. Jag tror att jag lyckats fixa det som tur är! 

Mitt nya namn är alltså "Olivia vegan life". Allt är precis som vanligt, det är bara namnet som är annorlunda. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne