My first YouTube video

Thursday, 2 February 2017

I uploaded my first YouTube video! I've told you that I've been making some videos for a while now but never ended up posting any of them. Honestly, I've been to scared to upload them. Videos makes me so much more nerve-racking for some reason. Well, now it's out there!

//  Jag har laddat upp min första video på Youtube! Jag har ju berättat att jag gjort lite videos ett tag nu men att jag aldrig laddat upp någon av de. Helt ärligt så har jag varit rädd för att göra det. Videos gör mig så mycket mer obekväm av någon anledning. Nu är det ute i alla fall! 



I made a vegan grocery haul to show what I buy in the grocery shop as a vegan. Hopefully this will give you some inspiration! The video is in Swedish though, so sorry if you don't understand Swedish. I just felt more comfortable making a video in Swedish, at least for now.

//  Jag gjorde en "vegan grocery haul" för att visa vad jag handlar som vegan i mataffären. Förhoppningsvis kanske det kan ge lite inspiration! Jag valde att göra videon på svenska. Det känns mer bekvämt. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne