7 things to do to recharge

Tuesday, 14 February 2017

It feels like everyone expects one to be with other people on Valentine's day. Either with a partner or with friends if you're single. As the introvert I am, I love being alone. I need my alone-time. That's when recharge and get energy. No matter if it's Valentine's day or not – here's some things I like to do to recharge.

//  Det känns som att alla förväntar sig att man ska spendera alla hjärtans dag med någon. Antingen med en partner eller med vänner om man är singel. Som den introvert jag är så älskar jag att vara själv. Jag behöver min egen-tid. Det är då jag laddar upp och får energi. Oavsett om det är alla hjärtans dag eller inte – här är några saker jag gillar att göra för att ladda om.

- Drink tea. My sweet mom had got me some tea as a Valentine´s gift. Two green ones and a black one.

- Take a bath. Preferably with some bath bombs from Lush.

- Write. I have a book where I write down things almost every day, but when I've got more time I like writing longer texts.

//  - Drick te. Min gulliga mamma köpte lite te till mig som alla hjärtans dag-present. Två gröna och ett svart. 

- Ta ett bad. Helst med badbomber från Lush. 

- Skriva. Jag har en bok som jag skriver lite i nästan varje dag, men när jag har mer tid gillar jag att skriva längre texter. 





Workout. Yoga, pilates, running, weight lifting... I can really think through things when working out.

- Listen to podcasts. I started listening to the Swedish podcast Flora & Frida today (I know, I'm super late) and I love it!

- Take a walk. Preferably together with a podcast in your headphones.

Eat chocolate. Who doesn't love chocolate?

//  Träna. Yoga, pilates, springa, gymma... Jag rensar tankarna när jag får träna.   

- Lyssna på en podcast. Jag började lyssna på Flora & Frida idag (jag vet, jag är så efter) och jag älskar den!

- Ta en promenad. Helst tillsammans med en podcast i hörlurarna. 

- Ät choklad. För vem älskar inte choklad?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne