Vegan pizza day

Sunday, 29 January 2017



Today is not a normal day. It's vegan pizza day! Perfect timing since I was out last night and wanted something unhealthy for lunch today. Luckily I've got Denniso Pizzeria super close to where I live. They've got several vegan pizzas with vegan cheese and things like vegan salami and kebab. I took one with mushrooms, bell peppers, courgette, aubergine, artichoke, corn, olives, onion and arugula. 

//  Idag är ingen vanlig dag. Det är veganpizza-dagen! Perfekt timing då jag var ute igår kväll och var sugen på något onyttigt till lunch idag. Som tur är har jag Denniso Pizzeria jättenära där jag bor. De har massa veganpizzor med vegansk ost och sådant som vegansalami och kebab. Jag tog en med champinjoner, paprika, zucchini, aurbergine, kronärtskocka, majs, oliver, lök och ruccola. 

So now I'm sitting here eating pizza and listening to the Swedish podcast Therese & Zäta. They've only released one episode so far, but I already like it!

The rest of the day will be spent studying. I've got quite a lot of do – I need to practice for a presentation tomorrow, I need to write some texts for a workshop and then I do also have to prepare for the exam we're having soon. 

//  Nu sitter jag och äter pizza och lyssnar på Therese & Zäta's nya podcast. De har bara släppt ett avsnitt än så länge, men jag gillar den redan!

Resten av dagen kommer spenderas med att plugga. Jag har ganska mycket att göra – Jag måste träna inför en presentation i morgon, jag måste skriva lite texter till en workshop och så ska jag förbereda mig inför en tenta som kommer snart. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne