Tony's Chocolonely

Saturday, 21 January 2017


I think this chocolate describe my Saturday evening pretty well actually. Spending it studying while listening to music, drinking tea and eat chocolate. Alone. And I absolutely don't mind! I had a great night out yesterday with some people from my class, so it's nice having a night in. 

//  Jag tycker den här chokladen beskriver min lördagskväll ganska bra faktiskt. Spenderar den med att plugga medan jag lyssnar på musik, dricker te och äter choklad. Ensam. Vilket jag inte har något emot! Var ute igår med några från klassen, så det är ganska skönt att ha en lugn kväll hemma.




Found this chocolate at Urban Deli on Södermalm. They have loads of vegan and organic food and treats. Next to it is Goodstore, which has even more vegan things! The best thing is that I live like 10 minutes away, which is also quite dangerous for my wallet. 

//  Hittade den här chokladen på Urban Deli på Södermalm. De har massa vegansk och ekologisk mat och sötsaker. Bredvid ligger Goodstore som har ännu med veganska saker! Det bästa är att jag bor ungefär 10 minuter bort bara, vilket är ganska farligt för plånboken också. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne