The Ordinary Vegan tries out - #33

Wednesday, 25 January 2017

Trying out another Lush product. Surprised anyone? I just love their products! Alos, it's so easy to get vegan beauty products from there, since I don't have to read the ingredient list. I can just look at the back and see if it says "suitable for vegans". Easy peasy! 

//  Provar ännu en produkt från Lush. Någon som är förvånad? Jag älskar verkligen deras produkter! Dessutom är det så lätt att få veganska skönhetsprodukter därifrån. Jag kan skippa att läsa igenom ingredienserna utan istället bara kolla om det står "suitable for vegans" på baksidan. Superlätt!

I've been curious to try out the shampoo Daddy-O for a while now. I got a small tester of it and liked it, so I decided to buy it. I got it for about £18 in the store.

It has the smell of violets, which made me a bit sceptical. It smells really good in the hair though. The smell sticks for the whole day but is not to strong. 

What I love the most is that it makes my hair look a little thicker. It gets a bit more volume, which is perfect for my thin and fair hair. 

//  Jag har varit nyfiken på shampoot Daddy-O ett tag nu. Jag fick en tester för ett sedan och gillade den, så jag bestämde mig för att köpa den. Jag fick den för ungefär 200 kr i butik. 

Den luktar viol, vilket gjorde mig skeptisk till en början. Dock luktar den väldigt gott väl i håret. Doften stannar hela dagen men är inte för stark. 

Vad jag älskar mest med den är att den får mitt hår att se lite tjockare ut. Det skapar lite mer volym, vilket är perfekt för mitt tunna hår. 

Definitely another winner from Lush!

//  Definitivt en ny vinnare från Lush!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne