The Ordinary Vegan tries out - #32

Wednesday, 18 January 2017

As you might know I've bought a lot of brushes from Eco Tools before (check out the review on the Eye Enhancing Duo Set here) and love them! Therefore I got really happy when I got this Angled Kabuki brush in Glossybox. 

//  Som ni kanske vet så har jag köpt många borstar från Eco Tools förut (läs min recension på Eye Enhancing Duo Set här) och älskar de! Blev därför väldigt glad när jag fick denna Angled Kabuki borste i Glossybox. 

Unfortunately though I got a bit dissapointed. I think it's to big! I've never been a big fan of big makeup brushes, and maybe that's just me. I just can't work with it on my face, because it feels like it the powder just gets all over the place. Not for me, but that doesn't mean I don't recommend other brushes from Eco Tools.  

// Tyvärr blev jag en aning besviken dock. Jag tycker att den är för stor! Jag har aldrig varit ett fan av stora sminkborstar, och kanske är det bara jag. Jag kan inte riktigt jobba med de på ansiktet, det känns bara som att jag får puder överallt. Inget för mig, men det betyder inte att jag inte rekommenderar andra borstar from Eco Tools. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne