The Ordinary vegan tries out - #30

Wednesday, 4 January 2017

This isn´t exactly a new product to me. I've been using Batiste dry shampoo for years, so when I found out that they're vegan, I was stoked! Thing is that the brand is cheap, but it's still the best dry shampoo I know of! When I've got bad hair days or just want to make my hair look fresh - this is my saver. 

//  Det här är inte direkt en ny produkt för min del. Jag har använt Batiste torrshampoo i flera år, så när jag fick reda på att de är veganska blev jag överlycklig! Grejen med märket är att det är billigt, men fortfarande det bästa torrschampot jag använt! Det är alltid en räddare i nöden när du vill fräscha till håret.


This is the one with a "Tropical" scent, which probably is my favourite one. I love that there's a wide range of different scents to choose from. Some are sweeter, some are stronger and others are just very basic. 

I've been a fan since way back and still am, This dry shampoo deserves 5 vegan jumping bunnies! 

//  Det här är doften "Tropical", som nog också är min favorit. Jag älskar att det finns massa av olika dofter att välja bland. Några är sötare, några är starkare och en del är väldigt enkla och lätta. 

Jag har varit ett fan sen långt tillbaka och är det fortfarande. Det här torrshampot förtjänar 5 veganska hoppande kaniner! 



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne