SKAM

Thursday, 19 January 2017

Thursday and I'm almost done with my first week at uni. So far so good! I've ordered the books I need, fixed a library card, bought a travel card for the public transports and I'm also a member of the student union. It's all very new, but I'm really enjoying all of the seminars and lectures.

SKAM ("shame" in english) is a Norwegian TV-series that has gotten super popular recently. It has gotten so popular that a bar are hosting a SKAM-quiz tonight. Meeting up with a friend soon to buy some food to bring back to my place before we head to the bar to meet up with some other people. 

Have a great Thursday evening!

//  Torsdag och jag är nästan klar med första veckan på universitet. Än så har allt gått bra! Jag har beställt alla böcker jag behöver, fixat ett bibliotekskort, köpt ett resekort för kollektivtrafiken och jag har även blivit medlem i studentkåren. Allt är väldigt nytt, men alla seminarier och föreläsningar är otroligt intressanta. 

Ingen kan väl ha missat den norska serien SKAM? Känns som att alla kollar på den just nu och jag är en av de. Det är ju så bra! Kåken håller i ett SKAM-quiz ikväll och självklart ska jag gå. Ska möta upp en kompis strax och köpa hem något att äta innan vi möter upp några andra där.

Hoppas ni får en fin torsdagskväll!  

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne