Saturday night out with coloured lips

Saturday, 28 January 2017

I'm SO happy with this liquid lipstick I bought today! I'm not telling you where it's from quite yet, but it'll come up in "The Ordinary Vegan tries out" soon. Stay tuned! Since I became vegan and had to start over finding new brands and products suitable for vegans, my interest for makeup and beauty has grown. At the moment I love coloured lips! I've always gone very natural with my makeup look, which I still do, but I'm more open to play with colour a bit more. 

//  Jag är SÅ nöjd med detta läppstift som jag köpte idag! Jag kommer inte berätta var jag köpt den än, men ni får snart reda på det i "The Ordinary vegan tries out" snart. Sen jag blev vegan och blev tvungen att leta efter nya märken och produkter som är veganvänliga så har mitt intresse för skönhetsprodukter växt. För tillfället älskar jag färgade läppar! Jag har alltid kört väldigt naturligt med mitt smink, vilket jag fortfarande gillar, men jag är mer öppen för att köra på mer färg nu. 

Definitely wearing this lipstick tonight. Going out with a couple of people from my class. Had a very chilled night last night. Went to the gym and then I just stayed in and watched YouTube, so I'm super excited to go out and be a bit social today. 

Do you guys have any plans for the evening? 

//  Tänker definitvt ha på mig detta läppstift ikväll. Ska ut med några från min klass. Hade en väldigt lugn kväll igår. Gick till gymmet och sen stannade jag inne och tittade på YouTube, så jag är taggad på att gå ut och vara lite mer social idag. 

Ska ni göra något speciellt ikväll?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne