Room with a view

Saturday, 14 January 2017

If you follow me on Instagram (@oliviakahlin) you might have seen me posting this view yesterday. Yep, this is the view from my room in the new flat! Isn't it amazing? I don't think I will ever get tired of it. 

Yesterday went really good and I feel like I've settled in and made the room my own pretty quick. My dad is coming with a bookshelf tonight though, so that'll make it easier to get some books and other things out of the way. 

I've spent my first day in my new hometown with my friend Cornelia. I helped her clean her apartment since she's moving and then we sat on Espresso House for a couple of hours. Like I said, my dad is coming tonight so I'm going out for dinner with him. We've booked a table on a lebanese restaurant. So excited! I can never get enough lebanese food! 

//  Om ni följer mig på Instagram (@oliviakahlin) så kanske ni såg att jag laddade upp ett foto på den här utsikten. Ja, det här är alltså utsikten från mitt rum i den nya lägenheten! Är den inte fantastisk? Jag tror aldrig jag kommer tröttna på den. 

Gårdagen flöt på bra och det känns redan som att jag fått i ordning och gjort rummet till mitt. Min pappa kommer med en bokhylla nu ikväll, så då blir det lättare att få undan lite böcker och andra grejer. 

Min första dag i den nya hemstaden spenderade jag med min vän Cornelia. Jag hjälpte henne städa sin lägenhet då hon ska flytta och sen satt vi på Espresso House i några timmar. Som jag sa så kommer min pappa ikväll så jag sa ut och äta middag med honom. Vi har bokat bord på ett libanesiskt ställe. Så taggad! Jag kan aldrig få nog av libanesisk mat!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne