Podcasts, Donald Trump and starting a YouTube channel

Tuesday, 24 January 2017

How did you start your morning?
Got out of bed, had a glass of lemon water and went down to the gym (which is in the same building, how nice?!).

Did anything special happen today?
Everyday is sort of special at the moment since I'm still new at uni. Had a lecture in journalistic language and a seminar in the afternoon.

Did you get angry about something?
Donald Trump. Do I have to say more?

Did something make you happy?
The Swedish podcast Alex & Sigges podcast. I listen to it every week, so I was thrilled when I got to listen to the latest episode on the train this morning.

What did you have for lunch today?
Quinoa, tofu, pak choi, selleri, broccoli, cherry tomatoes and sriracha.

What inspired you today?
I've been trying to make videos for YouTube for a while now. I never get happy with them though, and therefore I haven't uploaded anything. Watched loads of vlogs today though to get some inspiration so that I can give it another go.

//  Hur började din morgon?
Klev ur sängen, drack ett glad citronvatten och gick ner till gymmet (som ligger i samma byggnad som jag bor i, hur lyxigt är inte det?!)

Hände något speciellt idag?
Varje dag är ganska speciell för tillfället i och med att jag är ny på universitet. Hade en förläsning i journalistiskt språk och ett seminarium på eftermiddagen. 

Blev du arg på något?
Donald Trump. Måste jag säga mer?

Blev du glad över något?
Alex & Sigges podcast. Jag lyssnar på den varje vecka så jag blev glad av att lyssna på det senaste avsnittet på pendeln imorse. 

Vad åt du till lunch?
Quinoa, tofu, pak choi, selleri, broccoli, körsbärstomater och sriracha. 

Vad blev du inspirerad av idag?
Jag har försökt göra videos till YouTube ett tag nu. Jag blir dock aldrig nöjd och laddar därför aldrig upp något. Idag har jag dock tittat på massa vloggar för att få inspiration så att jag förhoppningsvis kan göra ytterligare ett försök. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne