Pizza and wine

Sunday, 8 January 2017

Had such a fun night last night! Met up with Johanna, Julia and Eve for some pizza and wine. The night turned into a full night out though. At least for Julia and I who danced till 3am. Love spontaneous nights like that. 

//  Hade en så rolig kväll igår! Träffade Johanna, Julia och Eve för pizza och vin. Kvällen blev en helkväll ute dock. I alla fall för mig och Julia som dansade till 3 på natten. Älskar när utgångar blir spontana så där. 

So far, this Sunday has been very slow. Sitting in the couch and editing pictures for some up an coming posts. Need to pack some things for tomorrow though. I'm going to Stockholm after work since I need to go to uni on Tuesday. Planning to bring some stuff now and then the rest this weekend. Gosh, I'm actually moving now. Can´t wait!

//  Än så länge har min söndag varit väldigt seg. Sitter i soffan och redigerar bilder för lite framtida inlägg. Måste packa lite saker för imorgon dock. Ska till Stockholm efter jobbet då det är upprop på universitet på tisdagen. Tänker att jag ska få med mig lite saker nu och sedan resten till helgen. Herregud, jag flyttar verkligen snart. Kan knappt vänta!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne