New year, new design

Sunday, 1 January 2017

I did not start my 2017 hangover, which feels SO good! I woke up feeling ready for the new year and went out for a run in the amazing weather. Other than that I've been spending the first day of the year mostly in front of the computer fixing this new blog design! What do you think? It's not completely ready yet, but it's getting there. I thought "new year, new design". I'm aiming to put a lot of energy on the blog this year and hopefully I can put the time I want on it.


//  Jag började inte mitt 2017 bakis, vilket kändes SÅ skönt! Jag vaknade imorse, kände mig redo för det nya året och gick ut och sprang i det fina vädret. Annars har jag mest spenderat min första dag på året framför datorn och jobbat på denna bloggdesign! Vad tycker ni? Den är inte helt klar än, men det är på gång. Jag tänkte "nytt år, ny design". Jag vill verkligen lägga ner mycket energi på bloggen i år och förhoppningsvis kommer jag ha tid att lägga ner mycket tid som jag vill på den. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne