I'm moving to Stockholm

Tuesday, 3 January 2017

In two weeks I start at uni in Stockholm. You might remember the post where I told you I got into journalism and media at Södertörn. When I told people I was going to move, most of them said "Good luck finding a place to stay!". Yesterday it happened though. I took the train to Stockholm to sign a contract on a flat I will share with another student. I'm so relieved and happy! PLUS - I got a place right in central Stockholm, which I feel so lucky to have found. 

I'm moving next week so I gotta start to pack up my things at home and plan what I'm going to bring with me. So excited to move to a big city again! 

//  Om två veckor börjar jag på universitet i Stockholm. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev i ett inlägg att jag kommit in på journalistik och multimedia på Södertörn. När jag sa till folk att jag skulle flytta sa nästan alla "Lycka till att hitta ett ställe!". Igår hände det dock. Jag tog tåget till Stockholm för att skriva på ett kontrakt på en lägenhet som jag kommer dela med en annan student. Jag är så lättad och glad! PLUS att jag lyckades få ett ställe mitt i centrala Stockholm. Jag har verkligen haft sådan tur. 

Jag flyttar alltså nästa vecka så jag måste börja packa ihop här hemma och bestämma mig för vad jag ska ta med. Så otroligt taggad på att flytta till en större stad igen!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne