I'm in Vego magazine

Saturday, 7 January 2017

The other day I found out that my Instagram was mentioned in Swedish magazine VEGO. It made me super happy! I already love blogging, but this really made me eager to keep on going with the blog even more. 

//  Härom dagen fick jag reda på att min Instagram nämndes i tidningen VEGO. Det gjorde mig så otroligt glad! Jag älskar redan att blogga, men det här gjorde mig ännu mer taggad på att fortsätta. 

If you live in Sweden and haven't read VEGO – go and buy it. It's great for when you want some inspiration for vegan food! They also write a lot of interesting and fun articles and interviews. Perfect on a Saturday like this with a cup of tea!

//  Om du bor i Sverige och inte läst VEGO än – gå och köp den. Den är toppen om du vill ha lite inspiration på vegansk mat! De skriver även massa intressanta och roliga artiklar och intervjuer. Perfekt en lördag som denna med en kopp te! 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne