Benefits of lemon water

Tuesday, 17 January 2017

A routine I've been having for over a year now is to drink a big glass of lemon water every morning. Why? Because it's a fresh start to the day and it has a lot of health benefits! I've read that drinking warm lemon water is even more beneficial, but I'm lazy and drink it lukewarm and believe that's more beneficial than not drinking it at all.

Benefits of drinking lemon water: 

1. Rehydrates your body

2. Helps your digestion during the rest of the day

3. Your body absorbs vitamin C and gets a little immune boost

4. Can lead to healthier skin

5. Increases your metabolism

//  En rutin jag haft nu i över ett år är att jag dricker ett stort glas citronvatten varje morgon. Varför? Därför är en fräsch start på dagen och det har en hel del hälsofördelar! Jag har läst att det är ännu bättre att dricka varmt citronvatten, men jag är lat så jag dricker det ljummet och tror att det är bättre än att inte dricka det alls. 

Fördelar med att dricka citronvatten:

1. Återfuktar din kropp

2. Hjälper matsmältningen under hela dagen

3. Kroppen absorberar vitamin C och höjer immunförsvaret 

4. Kan leda till hälsosammare hy

5. Ökar din ämnesomsättning

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne