Tuesday in two pictures

Tuesday, 20 December 2016

Since I recently bought this new camera (a Canon EOS M10) which is small and easy to carry around, I had plans on making a "One picture every hour"-post today, but that didn't happen. And honestly, not much happened anyway. Went to the office a bit earlier then usual and managed to do quite a bit during the day. 
____________________

Eftersom att jag nyligen köpte en ny kamera (en Canon EOS M10) som är mindre och smidigare att ta med dig, hade jag planer på att göra ett "En bild varje timme"-inlägg idag, men det hände inte. Och helt ärligt så hände inte speciellt mycket ändå. Gick till kontoret lite tidigare än vanligt och hann med att göra en hel del under dagen. 

At lunch time I went to buy a salad from Java. I took the one where you can pick and mix whatever you want. I have a tendency to take lots of different things though, because it's just all so good! It's weird how my tastebuds have changed since going vegan. I can really crave greens and vegetables, which didn't happened as much before. 
____________________

Vid lunch gick jag till Java och köpte en sallad. Jag tog den som man kan mixa ihop själv med det man vill ha. Jag har en tendens att ta massa olika saker dock, men allting är ju så gott! Det är konstigt hur mina smaklökar har ändrats sen jag blev vegan. Jag kan verkligen bli supersugen på grönsaker, vilket inte hände lika ofta förut.

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne