Top 10 favourite recipes of the year

Monday, 26 December 2016



Since we're at the end of 2016 I thought it could be fun to look back on the year. I started this blog in May after I graduated from London College of Fashion since I wanted to be creative in some way. In that time I've managed to come up with quite a lot of recipes. What's fun is that you seem to enjoy them as much as I enjoy making them! That's why I've picked my top 10 favourites (they're not ranked though). Have you tried making any recipe?
____________________

Eftersom att vi är i slutet av 2016 tänkte jag att det kunde vara kul att titta tillbaka på året som varit. Jag började skriva på den här bloggen i maj när jag slutade på London College of Fashion då jag ville hålla på med något kreativt. Under den tiden har jag hunnit göra ganska många recept. Det roliga är att ni verkar gilla de lika mycket som jag gillar att göra de! Därför har jag valt ut mina 10 favoriter (de är inte rankade dock). Har du provat att göra något recept?

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne