The Ordinary Vegan tries out - #30

Wednesday, 21 December 2016

Can you believe I've done 30 of these "The Ordinary Vegan tries out"-posts? When going vegan, food was not the most difficult part, it was definitely finding vegan makeup and beauty products. I had no idea that so many beauty products contain animal bi products! I've said it before – why do we have to use animals for exactly EVERYTHING?! 

I have a bigger interest for makeup and beauty now though. The excitement when you find a cruelty free and vegan brand is the best!
____________________

Kan ni tro att jag har gjort 30 av dessa "The Ordinary Vegan tries out"-inlägg nu? När jag blev vegan var inte maten den svåra delen, utan det var definitivt att hitta veganskt smink och skönhetsprodukter. Jag hade ingen aning om att så mycket produkter innhåller animaliska biprodukter. Jag har sagt det förut – varför måste vi utnyttja djur till exakt ALLT?!

Jag har dock fått ett större intresse för smink och skönhet nu. Lyckan när man hittar en märke som inte testar på djur och är vegan-vänligt!

I bought this Cover up Foundation & Concealer from Isadora for about over a month ago. This has got to be one of the best foundations I've ever used! It really covers redness and spots but it doesn't feel like you've got a ton of makeup on. One pump is almost enough for the entire face, so you don't have to use a lot. 

I'm using the shade "62 Nude Cover". There's five shades - one that's lighter than the one I've got and three that's darker. I got it for £15.
____________________

Jag köpte denna Cover up Foundation & Concealer från Isadora för drygt över en månad sedan. Det här måste vara en av de bästa foundations jag provat! Den täcker verkligen röda fläckar och finnar utan att det känns som att man har på sig hundra lager med smink. En pump räcker nästan för hela ansiktet, så man behöver inte använda mycket. 

Jag använder nyansen "62 Nude Cover". Det finns fem nyanser - en som är ljusare än den jag använder och tre mörkare. Jag fick den för 179kr.

Guess it doesn't come as a surprise that this'll get a great rating from me? This one is in the top! 
____________________

Det kommer väl inte som någon överraskning att den här fått högt betyg från mig? Full pott!


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne