The Ordinary Vegan tries out - #29

Wednesday, 14 December 2016

As you might know, I'm struggling with my hair at the moment. I'm really trying to get it more healthy by not using as much heat, I don's wash it too often and I put a hair mask on it once or twice a week. That's why this hair mask from Maria Nila was one of my favourite products from the Glossy Box I got a while back. 
____________________

Som ni kanske vet så försöker jag få i ordning på mitt hår. Jag försöker verkligen få det mer hälsosamt genom att inte använda så mycket värme på det, jag tvättar det inte för ofta och använder hårinpackning en eller två gånger i veckan. Därför blev den den här hårinpackningen från Maria Nila en av favoriterna ur en Glossy Box jag fick för ett tag sedan. 

All products from Maria Nila are vegan and cruelty free, which I love, because I never have to think about the ingredients when browsing through the range. 

This hair mask really works! My ends feels so soft afterwards and also, the hair smells so incredible good! Another thing I like is that you don't have to use a lot of it, so it lasts for long. 
____________________

Alla produkter från Maria Nila är veganska och cruelty free, vilket jag älskar, för då behöver man aldrig tänka på ingredienserna när man kollar igenom utbudet. 

Den här hårmasken funkar verkligen! Mina toppar känns så mjuka efteråt och dessutom luktar det så otroligt gott! En annan sak jag verkligen gillar är att den är dryg, så den håller länge. 

When I'm not using coconut oil as a hair mask I love using this, so this definitely deserves 5 out of 5 vegan jumping bunnies. 
____________________

När jag inte använder kokosolja som hårmask så älskar jag att använda denna, så den förtjänar helt klar 5 av 5 veganska hoppande kaniner. 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne