My Christmas Eve

Sunday, 25 December 2016

Yesterday was Christmas Eve. That's when we celebrate in Sweden. I was at my mom's place...
____________________

Igår var det julafton. Jag var hemma hos min mamma...

... with my brother.
____________________

... med min storebror. 

I made these two salads. There's a post coming soon with the recipe for the one on the first picture. If your curious about the second, green one – get the recipe here. They were both popular! 
____________________

Jag gjorde två sallader. Det kommer ett inlägg snart med receptet på den på första bilden. Om du är nyfiken på den andra, gröna – hitta receptet här. Båda blev väldigt populära!

We also had some bread, hummus and this spinach falafel balls and soya nuggets. 
____________________

Vi hade också lite bröd, hummus och spenatfalalfels och sojanuggets.

You can't forget about the cinnamon roasted sweet potato and brussel sprouts. Delicious!
____________________

Vi glömde självklart inte den kanelsugnsbakade sötpotatisen och brysselkålen. Så gott!

My brothers girlfriend Carina was also there.
____________________

Min brors flickvän Carina var också där. 


The rest of the day and evening was spent in the living room with tea, loads of sweets, gift exchanging and Christmas movies. The perfect Christmas Eve! 

I know a lot of you guys celebrate Christmas today, so I hope you all get a very merry Christmas Day! I'm off to celebrate a bit more actually. Going to have lunch/dinner with some relatives and then I'm going out with some friends tonight. 
____________________

Resten av dagen och kvällen spenderades i vardagsrummet med te, massa sötsaker, julklappsbyte och julfilmer. En perfekt julafton! 

Jag vet att många av mina läsare firar jul idag, så jag hoppas ni får en riktigt fin jul! Jag ska iväg nu och fira lite mer faktiskt. Ska äta lunch/middag hos släktingar och sen ska jag ut ikväll med lite kompisar.

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne