Full body workout routine

Saturday, 17 December 2016



Since it's not exactly ideal to run outside in Sweden right now I workout more at home. I'm sure a lot of you guys know about Blogilates. It's a YouTube channel with Cassey Ho making workout videos. It's a mix of pilates and cardio moves. I've been doing it for years and I still love it! 

This is the videos I did today. Did full body today with a mix of cardio and strength. Started with the video above as a warm up.
____________________

Nu är det ju inte direkt väder för att springa ute i Sverige så därför tränar jag mer hemma. Ni är säkert flera som känner till Blogilates. Det är en YouTube-kanal med Cassey Ho som gör träningsvideos. Det är en mix av pilates och kondition. Jag har gjort det här i flera år och jag älskar det fortfarande!

Det här är alla videos jag gjorde idag. Körde igenom hela kroppen med en mix av kondition och styrka. Började med videon här över som uppvärmning. 


After that I did this one. It's tuff but it's one of my favourites. You get the cardio in and it will make your legs and butt burn!
____________________

Efter den gjorde jag den här. Den är tuff men en av mina favoriter. Man får in kondition och den får benen och rumpan att värka!


Did a HIIT-routine focusing on the abs.
____________________

Körde en HIIT-rutin fokuserad på magen. 


This video is fun! You do four pilates moves for two minutes each.
____________________

Den här videon är rolig! Man kör fyra pilatesrörelser i två minuter vardera. 


The last one I did was this one where you attack the arms, back AND the butt. Do all of these five videos and you've got a quick, fun and great workout! I'm always sweaty afterwards, and that second video always makes my legs and butt so sore the day after! 
____________________ 

Den sista jag gjorde var den här som attackerar armarna, ryggen OCH rumpan. Gör alla de här fem videorna om du vill ha ett snabbt, roligt och superbra träningspass! Jag är alltid svettig efteråt, och den andra videon känns alltid i benen och rumpan dagen efter!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne