Exciting news!

Saturday, 10 December 2016

I've got some exciting news. Earlier this week I found out that I got into the journalism and media program at Södertörn in Stockholm! So in January I'm starting uni. It still feels a bit surreal, but I'm excited! Therefore, I'm all busy looking for a place to live. Hopefully I'm lucky to get something quick enough. 
____________________

Jag har några roliga nyheter. Tidigare i veckan fick jag reda på att jag kommit in på journalistik och multimedia på Södertörn i Stockholm! I januari börjar jag alltså på universitetet. Det känns fortfarande lite overkligt, men jag är taggad! Som ni förstår är jag därför i full gång och letar efter en bostad. Förhoppningsvis hittar jag någonting snabbt nog. 

A new chapter in my life is about to start. It feels like there are a lot of new chapters to read in this age. During the last two years, I've done so much! I guess it is at this age that you should jump and switch and try different things. It's now that you should take every opportunity to do what you want to do to. 
____________________

Det har blivit dag för ett nytt kapitel i livet. Känns som att det finns många nya kapitel att läsa i den här åldern. Under de senaste två åren har jag hunnit göra så otroligt mycket! Jag antar att det är nu man kan hoppa och byta och prova nya saker. Det är nu man ska ta alla chanser man får att göra allt man vill göra. 

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne