Christmas advent calendar - #4

Sunday, 18 December 2016

Today I got to open the last gift in the Christmas advent calendar my mom gave me. Excited to find out what it was?
____________________

Idag fick jag öppna den sista klappen i julkalendern som min mamma gav mig. Nyfiken på att veta vad det var för något?





Inside was this nail polish from IDUN. The brand is cruelty free. I don't know if ALL products are a 100% vegan, but most of them are. This nail polish has a so called "5-free formula", which means they've taken away unhealthy chemicals. Instead it has got caring minerals, vitamins and almond oil. 

Less then one week left to Christmas! I hope you found this little "series" inspiring if you're looking for vegan products to yourself or someone else. 


Christmas advent calendar - #3 (which is a "The Ordinary vegan tries out"-post since I had already made a review on the products before I got it from my mom)
____________________

Inuti gömde sig det här nagellacket från IDUN. Märket är inte testat på djur. Jag vet inte om ALLA produkter är vegan-vänliga, men de flesta är det. Det här nagellacket har en så kallad "5-free formula", vilket innebär att de tagit bort ohälsosamma kemikalier. Istället har den vårdande mineraler, vitaminer och mandelolja

Mindre än en vecka var till julafton! Jag hoppas ni har gillat den här lilla "serien" och fått inspiration om du letar efter veganska produkter till själv eller någon annan. 

Christmas advent calendar - #3 (som är ett "The Ordinary vegan tries out"-inlägg då jag redan gjort en recension av produkterna innan jag fick de av mamma)

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne