Christmas advent calendar - #2

Sunday, 4 December 2016

It's the second of advent in Sweden, which means I get to open the second gift from the advent calendar my mom has given me (thank you, thank you, thank you mom!). The reason for why I'm sharing this is because all gifts are vegan-friendly. Hopefully, this can give you some inspiration if you're buying something to a vegan friend (or if you just want to buy something for yourself).
____________________

Det är andra advent i Sverige vilket betyder att jag får öppna den andra julklappen från adventskalender som min mamma gett mig (tack, tack, tack mamma!). Anledningen till varför jag delar med mig av det här är för att alla klappar är veganvänliga. Förhoppningsvis kan det här ge dig lite inspiration om du ska köpa något till en vän som är vegan (eller om du bara vill köpa något till dig själv).

This Sunday I got these lip shines from CCS and their collaboration with Therese Lindgren (read my review on the hand creams here). Two have some colour to them and the third one is transparent. 

Now I'm of to eat a vegetarian/vegan Christmas lunch (the excitement is on top!). Hope you're all having a lovely Sunday!
____________________

Den här söndagen fick jag det här lip shine-kitet från CCS och deras sammarbete med Therese Lindgren (läs vad jag tyckte om handkrämerna här). Två är har lite färg i de och den tredje är genomskinlig. 

Nu ska jag snart iväg för ett vegetariskt/veganskt julbord (så taggad!). Hoppas ni alla har en fin söndag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne