Behind the scenes

Sunday, 11 December 2016

You might have expected a "Christmas advent calendar"-post today, but I had to change things up a bit. The third gift was the hand creams I did a review on a couple of weeks ago (read it here). My mom had bought it before I had bought it for myself, so now I've got two of them (which I'm not complaining about). So if you want a christmas gift tips today, just go and read that post.  

In todays post I'm showing you what it looks like behind the camera instead. Since it's dark all the time in Sweden right now and I usually work with natural light, it means I don't have a lot of hours during the day to shoot. When I don'g manage to shoot during those hours I have to get a bit creative and make my own studio lights. Really need to get myself a proper setup though! 

Today I'm busy (as you can see) preparing things for the blog. Going to take a break now though to do some pilates. After that I'm going to work in front of the TV while watching "Love Actually" (the Christmas spirit is on top!). I hope you're all having a great Sunday!
____________________

Ni kanske hade förväntat er ett "julkalender"-inlägg idag, men jag fick ändra planerna lite grann. Den tredje julklappen var andkrämerna jag skrev om för några veckor sedan (läs inlägget här). Mamma hade köpt de innan jag köpte de åt mig själv. Nu har jag alltså två av de (vilket jag inte klagar över). Om ni vill ha ett julklapps-tips idag kan ni därför gå och läsa det inlägget.

Dagens inlägg handlar därför om hur det ser ut bakom kameran. Eftersom det är mörkt hela tiden i Sverige just nu och i och med att jag oftast jobbar med naturligt ljus, innebär det att jag inte har många timmar på mig att fota. När jag inte hinner göra det under de timmarna får jag vara lite kreativ och skapa mitt eget studioljus. Jag måste verkligen skaffa mig ordentliga grejer dock! 

Idag är jag upptagen (som ni ser) med att förbereda en massa till bloggen. Tänker ta en paus nu dock och träna lite pilates. Efter det tänker jag jobba framför teven med "Love Actually" rullandes (julstämningen är på topp!). Hoppas ni alla har en fin söndag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne