The Ordinary Vegan tries out - #27

Wednesday, 30 November 2016

I'm up super early this morning. Going to another city on a business network meeting and then off to a client. Leaving in about 15 minutes (6.50am). I'm a morning person though so I don't mind actually. Especially not when I've got a fun day ahead of me. We're going out with work tonight for some dinner (lebanese food, yaaaas!) and drinks. Super excited!
____________________

Idag är jag uppe supertidigt. Ska iväg till en annan stad på ett möte med ett företagsnätverk och efter det ska jag iväg till en kund. Åker om 15 minuter ungefär (6.50). Jag är ju dock en morgonmänniska så det gör mig inte så mycket. Speciellt inte när jag har en rolig dag framför mig. Vi ska ut med jobbet ikväll för middag (libanesiskt, yaaas!) och drinkar. Supertaggad!

Anyways, let's move on to this weeks product. This week I'm trying out these three hand creams from CCS collaboration with the YouTuber Therese Lindgren. I bought them from Lyko for £17,30, which I think is a good price for three hand creams. 

You get two "normal" ones in vanilla and apricot. They go into the skin quick and are not greasy at all. The third one is a more intense one that smells like coconut that is perfect to put on over night and really gives result. I think the intense one is my favourite one since it, like I said, gives quick result just over one night. 

I was a bit disappointed that they didn't smell more. I like it when you can really smell the flavours and when they stick onto the skin. It's great though if you're sensitive to strong smells and also you don't have to bother anyone if you apply it on the bus or something. 
____________________

Hur som helst, nu går vi vidare till veckans produkt. Den här veckan har jag testat de här tre handkrämerna från CCS och deras sammarbete med YouTubern Therese Lindgren. Jag köpte de från Lyko för 199kr, vilket jag tycker är ett bra pris för tre handkrämer. 

Du får två "normala" i dofterna vanilj och aprikos. De går in i huden fort och blir inte alls oljiga/feta. Den tredje är en mer intesiv som luktar kokos och är perfekt att ha på under natten och ger verkligen resultat. Jag tror att den mer intensiva är min favorit då den, som jag sa, ger snabba resultat bara över natten. 

Jag blev lite besviken på dofterna dock. Jag gillar ju när det luktar ordentligt och när det fastnar på huden. De är dock jättebra om man är känslig för starka dofter och det är även positivt då man inte behöver oroa sig för att störa någon på bussen eller något. 


They could've smelled more in my opinion, but the price and result weigh up everything and I would love to have the intense hand cream on a bigger tube. I'm giving this 4 out of 5 vegan jumping bunnies! 
____________________

Kunde ha luktat mer om ni frågar mig, men priset och resultatet väger upp det och jag skulle absolut vilja ha en stor tub med den mer intensiva handkrämen. Jag ger de 4 ut av 5 veganska hoppande kaniner!



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne