The Ordinary Vegan tries out - #24

Wednesday, 16 November 2016

A couple weks ago I ordered this blush from e.l.f. I've known about the brand for years but never tried it. When I started to look around for vegan beauty products and found out that they're 100% vegan, of course I had to try them out.
____________________


För några veckor sen beställde jag den här rougen från e.l.f. Jag har känt till märket i flera år men aldrig provat det. När jag började leta runt efter veganska skönhetsprodukter och fick reda på att de är 100% veganska var jag såklart tvungen att prova. 


I was in desperately need for a blush, so that's what I went for. This one is called Baked Blush Rich Rose. It was 20% off on Lyko, so I got it for £3,4.

The colour is perfect for my skin. Since I've got very fair skin some blushes tend to look way to colourful on me. This one is really flattering though and gives a soft pink colour to the cheeks. 
____________________


Jag var i desperat behov av en rouge, så det var vad jag köpte. Den här heter Baked Blush Rich Rose. Det var 20% rabatt på Lyko och fick den för 39,20kr. 


Färgen är perfekt för min hudfärg. I och med att jag har väldigt ljus hy så kan många rouger se alldeles för färggranna på mig. Den här ser lagom och fin ut dock och ger en mjuk rosa färg till kinderna.

I could definitely buy this one again and am really excited to try out more from e.l.f. It's also great if you're on a budget. I'm giving this blush 4 out of 5 vegan jumping bunnies.
____________________


Jag skulle definitivt kunna köpa den här igen och jag är verkligen taggad på att prova fler produkter från e.l.f. Det är också ett bra alternativ om man vill ha smink till bra pris. Jag ger den här rougen 4 av 5 veganska hoppande kaniner. 



Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne