The Ordinary Vegan tries out - #23

Wednesday, 9 November 2016

You might have noticed that I'm trying out some new bits and bops with the fonts here on the blog. I like the mix between the classic Times New Roman together with this handwritten one. We'll see, I might change my mind, but I want more continuously theme. 

Anyways, let's get started with this weeks "The Ordinary Vegan tries out". I thought we'd try a snack this week, because it's been a while. Also, it gives me some time to try out beauty products. 
____________________

Ni kanske har sett att jag testat och lekt runt lite med olika typsnitt här på bloggen. Jag gillar mixen av klassiska Times New Roman tillsammans med det här handskriva typsnittet. Vi får se, jag kanske ändrar mig, men jag vill ha ett mer kontinuerligt tema. 

Hur som helst, nu kör vi igång med veckans "The Ordinary Vegan tries out". Jag tänkte att det var dags att testa något ätbart, för det var ett tag sen. Det ger även mig lite tid att prova lite skönhetsprodukter. 

When I lived in London I used to buy the Nakd bars as a snack sometimes. I absolutely LOVE them! They're delicious! I haven't found them in Sweden yet, but I've seen these ones called Raw Bite and they've got the same concept. Healthy, raw and only natural ingredients from fruit and nuts. I thought I'd try them out. 

As the chocolate love I am, of course I went for Raw Cacao. It's a bit more crunchy from the nuts compared to the Nakd bars. I like them equally as much actually! They're sweet but not too sweet. I think it's the perfect snack!
____________________ 

När jag bodde i London brukade jag köpa bars från Nakd som snack ibland. Jag ÄLSKAR de verkligen! De är så goda! Jag har inte hittat de i Sverige än, men jag har sett de här från Raw Bite med samma koncept. Nyttiga, raw och bara naturliga ingredienser från frukt och nötter. Jag bestämde mig för att prova de. 

Som den chokladälskare jag är så tog jag självklart Raw Cacao. Den har en aning mer crunch från nötterna jämfört med barsen från Nakd. Jag gillar de lika mycket faktiskt! De är söta men inte för söta. Det är ett perfekt snack!

I'm definitely recommending this bar. 5 out of 5 vegan jumping bunnies! 
____________________

Jag rekommenderar verkligen den här. 5 ut av 5 veganska hoppande kaniner! 


Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne