Sunday talk

Sunday, 6 November 2016

Weekends are going to be the time I put a lot of time on the blog, since I'm working full time Monday to Friday now. It's also so hard taking photos in the evening during this time of year when it's getting dark at 4pm already! Therefore I have to shoot as much as I can during weekends during day time. 

I really should invest in some studio lights though, it would make my life a little bit easier! I need to look into it a bit more to know what to buy. Let me know if you know any good ones that's not super pricy.

Hope you guys are having a lovely Sunday!
____________________

Helgerna kommer bli då jag lägger ner mer tid på bloggen i och med att jag jobbar heltid måndag till fredag nu. Det är också så svårt att fota på kvällarna nu när det blir mörkt ute redan vid 16.00! Därför måste jag passa på att fota så mycket som möjligt under dagtid. 

Jag borde verkligen investera i studioljus dock, det skulle göra mitt liv en aningen lättare! Jag måste kolla in lite mer i det bara så jag vet vad man ska köpa. Säg gärna till om ni vet några som är bra med inte alltför dyra. 

Hoppas att ni alla har en fin söndag!

Post a Comment

Copyright © Olivias vegan life
Design by Fearne